Saat ini aku menulis tanda ingatanku kepada Yang Maha Mencipta dan Baginda Rasul S.A.W

Bila melihat awan, langit, bumi, lautan mengingatkan aku kepada betapa besarnya Sang Pencipta. Terasa kerdil sekali diri ini bila hendak berdepan dengan Mu. Saat ini juga membuatkan aku menangisi segala kesilapanku yang lalu dan belum mampu aku tinggalkan. Aku mencari sebutir permata untuk ku jadikan cahaya pada jalanku yang gelap ini. Sesungguhnya ujian Allah kepada hambanya terlalu besar dan cukup mengajarku tentang erti kesabaran dan berusaha menjadi lebih baik daripada semalam walaupun ianya terlalu sukar dan memeritkan...

Sunday, April 19, 2009

Salam Untuk Semua

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah atas keluangan masa yang Allah berikan untuk saya mencoretkan kembali sesuatu untuk tatapan kalian dan juga sebagai medan memperbaiki dan memperkemaskan lagi hasil karya tulisan berbentuk isu semasa, politik dan lain- lain aspek yang berkait rapat dengan kehidupan semasa kini dan selamanya. Syukur juga diucapkan atas kesudian kalian melawati dan bersama- sama memberikan buah fikiran serta pandangan demi pemangunan masyarakat dan negara keseluruhannya. Apa yang menjadi matlamat penulisan ini hanyalah untuk mencari keredhaan Allah S.W.T dengan mengenengahkan dan memperjuangkan keadilan dan hak kepada semua individu tidak mengira bangsa, agama dan usul keturunan. Semoga usaha yang dilakukan oleh diriku ini dapat juga memperbanyakkan lagi medium suara rakyat untuk diketengahkan dan disampaikan kepada pihak- pihak yang tertentu. Sesungguhnya tidak ada yang lebih bermakna daripada melihat senyuman dan kegembiraan seluruh rakyat Malaysia apabila segala hak dan kpentingan mereka terbela.

No comments:

Post a Comment